Branding (někdy také skin) je bezesporu největším bannerovým formátem, který lze v obsahové síti využít. Počet webů, na kterých se branding zobrazuje přitom neustále přibývá. Nejčastěji se jedná o banner v rozměru 2000 x 1400 pixelů, který se nachází na pozadí stránky a vizuálně tvoří orámování jejího obsahu. Vzhledem ke své velikosti a vysoké viditelnosti se hodí zejména pro budování značky, povědomí, uvedení nových produktů apod.
Zejména proto je důležité, aby se branding zobrazoval správně – pouze tak se k uživateli dostane jeho sdělení. Bohužel se ale branding v některých případech (web například nemá mobilní verzi stránek) může zobrazovat na mobilním zařízení. Pro ukázku dávám k dispozici screenshot ze svého oblíbeného zpravodajského portálu.
Asi je jasné, že tento branding mi toho moc nesdělí. Jedná se tedy o zbytečně protočené imprese a peníze.
A jak problém vyřešit? V Skliku přejděte na nastavení kampaně a snižte nabídku pro mobilní zařízení a tablety o 100 %. Tím zabráníte, aby se branding zobrazil na příliš malé obrazovce.